OPĆA PRAVILA I UVJETI

 

1. Uvod

 

1. Opća pravila i uvjeti u vezi prava i ograničenja korisnika i odnosa između kupca, korisnika i ponuđača iz PE mreže. SelectBox i Select Club, kao i internetska stranica www.supercard.com.hr, zaštitni su znakovi pod kojima djeluje Premium i Explorer mreža (ili kraće PE mreža), koja je u vlasništvu i kojom upravlja Tim 360 d.o.o., sa sjedištem na adresi Crnatkova 14A, 10 000 Zagreb OIB: 24285682401. PE mreža okuplja objekte i ponuđače roba i usluga koji su prikazani na stranici www.supercard.com.hr i u drugim javnim medijima.

 

2. Posjetom internet stranice i kupnjom kao i upotrebom proizvoda pod imenom SuperCard, kupci i korisnici su suglasni i prihvaćaju opće uvjete i pravila. Upotreba proizvoda SuperCard-a, posjet i korištenje usluga i/ili opreme ponuđača može biti određena i posebnim uvjetima pojedinih ponuđača. Odgovornost kupca i korisnika je da se prethodno upozna s njima i da ih se bez iznimke pridržava. U primjeru, da kupac nije korisnik proizvoda SuperCard, dužan je, korisnika upoznati o sadržaju općih uvjeta i pravila.

 

 

2. Pojmovnik

 

Organizator  je tvrtka Tim 360 d.o.o. koja na prodajnim mjestima svojih poslovnih partnera (trgovine ili internet stranice) ili na svojoj internet stranici prodaje proizvode pod imenom SuperCard.

Proizvod SuperCard – poklon bon iz programa “SuperCard” koji se sastoji od držača i poklon bona ili poklon bona i koverte. Kupac kupuje pravo na korištenje specifične usluge ili proizvoda koji vrijede od strane ponuditelja, što je vidljivo iz tiskanog kataloga. Prilikom kupnje putem web stranice organizatora, korisničke opcije u pogledu proizvoda i usluga, koje je moguće izvršiti, možete pogledati na on-line katalogu.

Ponuđač – je poslovni partner organizatora, koji nudi ili obavlja djelatnost koje u opisu sadrži katalog ili internet stranica.

Trgovac – je poslovni partner organizatora koji prodaje proizvode SuperCard bilo u svojim trgovinama ili na svojim web stranicama

Poklon bon ili kartica  platežno sredstvo za robu ili usluge koje kupac odabire prema mogućnostima pojedinog proizvoda SuperCard-a u u obliku plastične kartice. Vrijede samo originali na kojima se nalazi kod za rezervaciju i aktivaciju.

Korisnik  je osoba koja robu ili uslugu zapravo koristi odnosno upotrebljava. Korisnik se obvezuje da će se za upotrebu usluge ili produkta registrirati preko internet stranice www.supercard.com.hr ili kod ponuđača na adresi.

Kupac  je pravna ili fizička osoba, koja je proizvod kupila ili primila.

 

3. Osobni podaci i autorska prava

 

3. Registriranjem i slanjem podataka korisnik dopušta Timu 360 d.o.o. i pružateljima usluga neposredni marketingu i obradu osobnih podataka. Organizator i ponuditelj se obvezuju pažljivo postupati sukladno zakonu o zaštiti osobnih podataka. Osobni podaci korisnika obavezno se prikupljaju u svrhu vođenja vlastite evidencije korisnika , SMS/MMS obavještavanja, direktnog marketinga, telefonskog anketiranja te ponuda robe i usluga putem pošte. U tom smislu se prikupljaju sljedeći podaci: osobno ime, adresa prebivališta ili boravišta, broj mobilnog telefona, adresa elektronske pošte i datum rođenja. Prikupljeni podaci neće biti proslijeđeni trećoj strani.

4. Organizator osobne podatke smije preuzeti i koristiti za potrebe u slučaju sumnje na kaznena djela ili sumnje na kršenje općih uvjeta.

 

5. Kod svih aktualnih nagradnih igara, koje organizira tvrtka Tim360 d.o.o., OIB kao izrazito osoban podatak, traži se naknadno samo od dobitnika nagradne igre i samo u slučaju kada to nalaže zakon. Sudionik nagradne igre ima mogućnost odbiti davanje vlastitih podataka i unatoč tome sudjelovati u izvlačenju. Podatke potrebne za prijem nagrade dostavlja dobitnik nagrade.

 

6- Korisnik ima pravo uvida, prijepisa, kopiranja, ažuriranja, korekcija, blokiranja i brisanja osobnih podataka koji se odnose na njega/nju kroz pisani zahtjev na adresu: Tim360 d.o.o., Crnatkova 14a, 10000 Zagreb. Korisnik može dobiti podrobnije informacije od centra za pomoć korisnicima na broju telefona +385 1 4572 288, svakim radnim danom između 9 i 16 h.

 

7. Korisnik također pisanim putem na adresu: Tim360 d.o.o., Crnatkova 14a, 10000 Zagreb ili na drugi prethodno dogovoreni način može zatražiti da Organizator trajno ili privremeno obustavi korištenje njegovih osobnih podataka u svrhe marketinga. Organizator je dužan u roku od 15 (petnaest) dana obavezno obustaviti upotrebu osobnih podataka za potrebe marketinga, te o tome u najdalje 5 (pet) dana pismenim ili nekim drugim unaprijed dogovorenim putem (npr. e-mail) obavijestiti korisnika koji je to zatražio. Korisnik, koji ne želi primati obavijesti o posebnim ponudama, može se pisanim putem na adresu, navedenu u ovoj točki, odjaviti od svih oblika obavještavanja (putem pošte, e-mail, GSM).

 

8. Svaka objava komentara, fotografije ili videa na forumu ili društvenoj mreži povezanoj s ponuđačem ili organizatorom smatra se javnom objavom čime se pravo korištenja autorskog materijala u bilo kojem obliku ili u bilo koju svrhu automatski prenosi na Tim 360 d.o.o.

 

 

4. Definicija usluga, proizvoda i odgovornosti

 

9. Korisnik pažljivo izabire ponuđača, koji se sa svojim uslugama predstavljaju u proizvodu SuperCard. Organizator ne odgovara za eventualne greške jednog od ponuđača u slučaju potpuno ili djelomično neostvarene usluge ili za promjenu usluge koje pruža ponuđač nakon izdavanja kataloga.U tom slučaju sva odgovornost je na strani izabranog ponuđača. Korisnik može odabrati drugog ponuđača iz cjelokupne ponude koju sadrži SuperCard. U tom primjeru korisnik nije dužan snositi povrat troškova. Kako bi se osigurala visoka razina kvalitete usluge, koju predlažemo našim klijentima, organizator može raskinuti suradnju s jednim ili više ponuditelja za vrijeme trajanja SuperCard proizvoda. Korisnik se može uvjeriti da li su ponuđači, predstavljeni u katalogu i dalje partneri organizatora u trenutku odabira usluga, putem internet stranice www.supercard.com.hr. U slučaju da ponuđač naveden u katalogu, više ne surađuje s organizatorima, potonji će učiniti sve da korisniku omogući uslugu,koja je iste vrijednosti kakvu je prvotno izabrao.

 

10. Digitalni katalozi su uredno ažurirani u skladu s promjenama ponude. Organizator ne preuzima odgovornost za predaju nepotpunih ili netočnih podataka od strane korisnika ili kupca. Korisnik ili kupac odgovara za točnost i istinitost predanih podataka.

 

11. Proizvodi SuperCard su izdani u ograničenoj količini. Organizator se obvezuje ispuniti svaku narudžbu proizvoda SuperCard od strane kupca u okvirima rokova korisnosti paketa. Za neraspoloživost proizvoda SuperCard organizator ne odgovara. Kupac se odriče svakog zahtjeva u slučaju neraspoloživosti. Ako narudžbu nije moguće provesti zbog zaliha ili neraspoloživosti, kupac narudžbu može prekinuti te tražiti povrat sredstava koja će mu biti vraćena u roku od 30 dana od dana prekida narudžbe.

 

12. Korisnik i/ili kupac suglasan je i prihvaća da je za korištenje bonova u cijelosti odgovoran. Gubitak, oštećenje ili krađa poklon bonova je u cijelosti odgovornost korisnika i/ili kupca. Organizator nije odgovoran za možebitne zloporabe poklon bonova i nije dužan provjeravati identitete kupca.

 

13. Organizator nije ni u kojem slučaju odgovoran za štetu uzrokovanu prirodnim nepogodama ili nesrećama ili drugim okolnostima ili radnjama trećih osoba na bilo koji način.

 

5. Korištenje bonova

 

14. Uvjet za korištenje usluga ili dobivenih proizvoda PE mreže je da korisnik ima važeći poklon bon te prihvaća opća pravila i uvjete upotrebe.

 

15. Korisnici su dužni provjeriti ključne informacije usluga ili proizvoda,  a koji su posebno navedeni u tiskanom i online katalogu.

 

16. Prilikom prilaganja vrijednosnog bona kod ponuđača i u cijelosti ispunjenog registracijskog obrasca korisnik stječe pravo upotrebe poklon bona za korištenje usluga ili proizvoda na koje se određeni poklon bon odnosi.

 

17. Popusti navedeni na internet stranici ili u tiskanom katalogu pod oznakom SuperCard, ukoliko nije naznačeno drugačije, vrijede isključivo za popuste uz predočenje članske, debitne ili kreditne kartice koja je podržana od strane SuperCard-a. Popusti se ne zbrajaju s drugim akcijama i popustima ponuđača.

 

18. Poklon bon je moguće koristiti jednom, osim ako nije drugačije navedeno, ponuđač preuzima poklon bon prilikom prvog posjeta i, ukoliko je potrebno, izdaje potvrdu o preuzimanju.

 

19. Poklon bonovi su podijeljeni u različite cjenovne razrede od 100 do 500kn. Mogu se zamijeniti za bon u višem cjenovnom razredu s nadoplatom, a prilikom zamjene u istom cjenovnom razredu nije potrebna nadoplata. Prilikom zamjene za niži cjenovni razred razlika u vrijednosti se ne vraća. Bon je važeći do datuma otisnutog na njemu. Mogućnost besplatne zamjene ne uključuje troškove poštarine. Kopije bonova su nevažeće.

 

20. Kôd za rezervaciju je broj koji se nalazi na poklon bonu u obliku kartice i koristi se za aktivaciju poklon bona na stranici www.supercard.com.hr. Uništen ili nečitljiv aktivacijski kôd može biti razlog odbijanja bona.

 

21. Poklon bon nije moguće zamijeniti za novac, kao što nije moguće primiti drugo sredstvo plaćanja u zamjenu za bonove.

 

23. Kopiranje, umnožavanje ili krivotvorenje je strogo zabranjeno, predstavlja kazneno djelo te se kažnjava u skladu s važećim zakonima Republike Hrvatske. Sve slučajeve organizator će prijaviti odgovarajućim državnim tijelima, posljedice u potpunosti preuzima počinitelj.

 

 

6. Kupnja na www.supercard.com.hr

 

24. Naručivanje poklon bonova

Kupac prvo izabere željeni proizvod SuperCard, koji sadrži sve informacije o proizvodu i usluzi, kao i moguća ograničenja usluga. Klik za kupnju preusmjerava na stranicu za potvrdu narudžbe.

 

25. Potvrda narudžbe i plaćanje

Kupac potvrđuje narudžbu klikom na ikonu Dodaj narudžbu, narudžba je konačno provedena kada kupac primi elektronsku poštu sa statusom Narudžba je potvrđena. Kupnja je zaključena i ide na daljnju obradu prodavača ili/i organizatora. Prodavač može kupca osobno kontaktirati za potvrdu narudžbe ili iz bilo kojeg razloga. Kupoprodajni ugovor između SuperCard-a i kupca u internetskoj trgovini je zaključen u trenutku potvrde narudžbe. Od tog su trenutka sve cijene i uvjeti fiksni i vrijede kako za SuperCard tako i za kupca. Kupoprodajni ugovor (tj. prvi e-mail o statusu narudžbe) je u elektronskom obliku pohranjena na poslužitelju SuperCard-a.

 

26. Cijene su važeće u trenutku narudžbe i samo kod plaćanja pod uvjetima navedenim u nastavku ili na prodajnom mjestu. Organizator i prodavač zadržavaju pravo promjene cijena u trenutku kada je trgovina zatvorena. U cijenu je uključen PDV ukoliko nije specificirano drugačije.

 

27. Cijene na internet stranici su fiksne i ne mijenjaju se u periodu od narudžbe do upotrebe bona. Cijene su predstavljene kao redovne cijene i vrijede za kupnju preko internet stranice, neovisno od odabranog načina plaćanja.

 

7. Načini plaćanja

 

28. Organizator pruža sljedeće načine plaćanja:

pouzeće (gotovinsko plaćanje prilikom preuzimanja proizvoda)

bankovnom doznakom na račun (putem internetskog bankarstva ili predračunom)

putem debitne ili kreditne kartice

plaćanje preko PayPal-a

 

Neki od načina plaćanja uključuju dodatne troškove plaćanja na što organizator nema utjecaja. Tako na primjer pri plaćanju preko predračuna ili internetskog bankarstva, banka može zaračunati dodatan iznos za plaćanje putem UPN naloga, kod plačanja po pouzeću kupcu pošta može zaračunati dostavu kupljenih proizvoda po standardnom cjeniku dostave Hrvatska pošta d. d.

 

29. U primjeru kupnje preko internetske trgovine organizatora, organizator kupcu izdaje račun za kupnju SuperCard proizvoda putem trajnog medija. Kupac će dobiti račun zajedno s proizvodom SuperCard na kućnu adresu. Kupac je dužan provjeriti pravilnost podataka na računu i o mogućim nepravilnostima obavijestiti organizatora u roku 8 dana od primitka računa, prijaviti nepravilnosti. Reklamacije nakon isteka roka od 8 dana ne uvažavamo. Kupoprodajni ugovor ili narudžba su u elektronskom obliku spremljeni na poslužitelju organizatora te su dostupni na zahtjev kupca.

 

8. Cijene

 

30. Proizvodi SuperCard dostavljaju se po cijeni koja vrijedi prilikom potvrde narudžbe. Cijene su izražene u Kunama. Poklon bon je platežno sredstvo i podliježe PDV-u. Cijene na internetskoj stranici organizatora www.supercard.com.hr su fiksne te u trenutku kupnje organizator osigurava stabilne uvjete. Od zaključenja ugovora o prodaji sve cijene i drugi uvjeti su fiksni i vrijede isto za organizatora i za kupca.

 

9. Pravo na prekid narudžbe

 

31. Kupac ima pravo odustati od narudžbe u roku od 20 dana od primitka proizvoda SuperCard, bez navođenja razloga za svoju odluku, pisanim zahtjevom putem elektroničke pošte na e-mail adresu: [email protected] ili putem pošte na adresu Tim360 d.o.o., Crnatkova 14a, 10000 Zagreb. U tom primjeru organizator odmah šalje kupcu potvrdu o primitku zahtjeva za otkazom narudžbe putem elektronske pošte. Kupac se tih prava ne odriče te ih ne može naknadno otkazati. Zahtjev je pravomoćan ako je pošiljka/zahtjev predan u roku. Preuzeti proizvod kupac mora vratiti neoštećeno i u istoj količini u roku od 20 dana od dana kada je organizatora obavijestio o otkazu narudžbe. Povrat robe zaprimljen u roku smatra se ispravnim otkazom o narudžbi. Kupac je dužan proizvode SuperCard-a vratiti u takvom stanju u kakvom su bili prilikom kupnje odnosno kada su mu bili isporučeni i u originalnoj ambalaži, na adresu: Tim360 d.o.o., Crnatkova 14a, 10000 Zagreb. Svako oštećenje proizvoda SuperCard koje nije nastalo krivicom organizatora ili prijevoznika ili upotrebom proizvoda znači da kupac gubi pravo da se otkaže narudžbu. Proizvod, koji se vraća, mora biti neiskorišten, neoštećena i u izvornom pakiranju. Ako je kupac već uklonio zaštitu ili zaštitnu foliju nema pravo otkazati narudžbu.

 

32. Troškovi poštarine ili troškovi prijevoza proizvoda SuperCard, koji je vraćen organizatoru, idu na trošak kupca ili korisnika.

 

33. Povrat uplaćenih sredstava će se izvršiti odmah ili najkasnije u roku od 14 dana od primitka zahtjeva o otkazu narudžbe. Organizator vraća kupcu primljena sredstva u jednakoj valuti u kojoj je primio uplatu od strane kupca, osim ako je kupac zatražio korištenje drugih sredstava plaćanja i ako zbog toga kupac ne snosi dodatne troškove. Organizator može zadržati uplaćena sredstva do preuzimanja vraćenog proizvoda ili do kad kupac ne dostavi dokaz da je proizvod poslao nazad.

 

10. Stvarna pogreška

 

34. Pogreška je stvarna:

 

Ako proizvod nema svojstva koja su potrebna za normalnu uporabu ili promet;

Ako proizvod nema svojstva koja su potrebna za specifičnu uporabu za koju je kupac kupi, što organizator zna ili bi trebao biti upoznat;

Ako proizvod nema osobine i vrline koje su izričito ili prešutno ugovorene ili propisane;

Ako je organizator dao proizvod koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je prikazani uzorak ili model samo za informativne svrhe.

Kupac može ostvariti svoja prava ako se radi o stvarnoj pogreški, ako je greška prijavljena organizatoru u roku od dva mjeseca od dana kada je otkrio grešku. Kupac je dužan u roku precizno opisati nedostatak i dopustiti organizatoru uvid u proizvod. Obavijest o pogreški kupac može poslati organizatoru poštom na adresu: Tim 360 d.o.o., Savica Šanci 123, 10000 Zagreb. Organizator nije odgovoran za stvarne pogreške koje se javljaju nakon dvije godine, od kada je proizvod SuperCard predan kupcu. Smatra se da je greška na proizvodu već postojala u trenutku isporuke, ako se dogodi u roku od šest mjeseci od dostave.

 

35. Prikladnost primjerka za normalnu uporabu mora biti ispitana kao i za običnu robu istih vrsta, uzimajući u obzir izjavu o svojstvima robe isporučene od strane organizatora ili ponuđača, osobito za oglašavanje, predstavljanje proizvoda ili oznaka na samom proizvodu.

 

Kupac je obvezan organizatora o možebitnoj stvarnoj pogrešci, zajedno sa njihovim točnim opisom, i na svoj trošak obavijesti u propisanom roku i organizatoru dati proizvod na pregled.

Kupac koji je organizatora pravilno i pravovremeno obavijestio o stvarnoj pogrešci ima pravo od organizatora tražiti:

popravak pogreške na proizvodu;

povrat dijela uplaćenog iznosa u razmjeru s pogreškom;

povrat uplaćenog iznosa;

zamjenu za novi proizvod.

 

Ako je usluga davatelja opisana pogrešno, kupac se mora obratiti davatelju usluga i tražiti ispravak stvarne pogreške, koja proizlazi iz tiskanog ili online kataloga, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Kupac o tome ima pravo obavijestiti organizatora Tim360 d.o.o., Crnatkova 14a, 10000 Zagreb.

 

Kupac može zatražiti:

Ispravku pogreške u ponudi;

Vraćanje dio uplaćenog iznosa u razmjeru s  nedostatkom pružene usluge;

Ponovno pružanje usluge ili

Povratak uplaćenog iznosa.

 

Svoj zahtjev kupac mora dostaviti organizatoru Tim360 d.o.o.,Crnatkova 14a, 10000 Zagreb ili davatelja usluga na adresu iz tiskanog ili online kataloga, u roku od 2 mjeseca od pronalaska pogreške ili u roku od dvije godine od dostave predmeta ili pružene usluge.

 

36. Točno ostvarivanje prava na tehničke pogreške će se odrediti pomoću Zakona o zaštiti potrošača.

 

11. Isporuka

 

37. Isporuke su moguće samo u Hrvatskoj te su za kupca besplatne ili idu na trošak organizatora.

 

38. Isporuku na adresu, koju kupac napiše, dostavlja GLS ili bilo koja druga kurirska služba koju za to odredi organizator. Organizator ne snosi odgovornost u slučaju da je u vrijeme dostave kupac odsutan ili ako ne reklamira pošiljku službi logističkog partnera ili u slučaju nepreuzimanja od strane kupca u okviru narudžbi.

 

39. Bez obzira na način dostave, za rizik dopremanja proizvoda iz prostorija organizatora ili iz prostorija logističke tvrtke, preuzima tvrtka koju određuje organizator

 

40. Rok za isporuku je maksimalno 14 dana. Kašnjenje u isporuci ne rezultira nikakve naknade, niti otkaz naloga u tijeku, niti povrat u ugovoru, ako se ispostavi da je kašnjenje krivica kupca ili primatelja pošiljke ili treća osoba te u slučaju više sile (posebice u slučaju potpunog ili djelomičnog udara, blokiranje prijevoznim sredstvima ili sredstvima za opskrbu, vlade ili zakonskih ograničenja…).

 

12. Reklamacije i povrat

 

41. Kupac može reklamirati proizvod, ako proizvod nema svojstava koja izričito navodi organizator, ako je organizator poslao oštećen proizvod, ako je kriva količina, boja, ili neko drugo odstupanje od kupčeve narudžbe. Kupac može reklamirati proizvod u zakonski dogovorenom roku i pod uvjetima za uvažavanje reklamacije koje su navedene pod naslovom stvarne pogreške.

 

42. U slučaju da kupac prilikom preuzimanja primijeti da je artikl ili paket fizički oštećen, u njemu manjka standardni sadržaj ili ima znakove da je otvaran, pismenu reklamaciju podnosi GLS-u ili organizatora na adresu: Tim360 d.o.o., Crnatkova 14a, 10000 Zagreb.

 

43. U slučaju pritužbe obratite se organizatoru Tim360 d.o.o., Crnatkova 14a, 10000 Zagreb ili nazovite 01/ 4572 288. Organizator će, zajedno s GLS-om, osigurati da se žalba riješi što je prije moguće. U slučaju reklamacije na organizatora kupac smisleno postupa u skladu s odredbama ovih uvjeta povrata robe.

 

13. Kupnja na drugim prodajnim mjestima

 

44. Proizvodi SuperCard dostupni su na raznim online i fizičkim prodajnim mjestima (trgovine i internet prodajna mjesta trgovaca), koji su poslovni partneri organizatora. Proces kupnje i plaćanja, narudžbe i dostave, povrata i sve druge sastavne dijelove kupoprodaje ne uređuje organizator nego trgovac, zato organizator ne preuzima odgovornost za iste. Svi takvi uvjeti su ovisni isključivo o trgovcu kod kojeg se izvršava kupnja.

 

14. Odstupanje od odgovornosti

 

45. Internet trgovina www.supercard.com.hr djeluje po principu kataloške prodaje, podaci o opskrbi su generirani na temelju podataka dobivenih od dobavljača i samo u svrhu informiranja. Unatoč naporima da se podaci stalno ažuriraju, može dogoditi da se podaci usluga, cijene, proizvodi SuperCard ili opskrbe mijenjaju tako brzo da organizator ne uspije na vrijeme ispraviti podatke i podaci ostaju nepromijenjeni. U tom slučaju, organizator će obavijestiti kupca o promjenama i omogućiti poništenje naloga, zamjenu naručenog proizvoda ili neku drugu dogovorenu mogućnost.

 

46. Sve cijene i rokovi isporuke vrijede samo kada je narudžba potvrđena i označena s oznakom “Narudžba potvrđena”.

 

47. Po ponovnoj narudžbi proizvoda SuperCard, organizator ne jamči istu cijenu kao što je imao prije povlačenja iz prodaje.

 

48. Iako organizator nastoji pružiti točne slike proizvoda, sve fotografije su snimljene kao simbolične. Fotografije proizvoda su simbolične i ne daju stvarne karakteristike proizvoda.

 

49. Organizator zadržava pravo tiskarske pogreške

 

50. Organizator zadržava pravo, promjene pogodnosti poslovanja u bilo koje vrijeme i na bilo koji način kada ne vidi razlog za prethodnim upozorenjem.

 

51. Organizator je izuzet od odredbi isporuke u situaciji na koje ne može utjecati, na primjer: u slučaju štrajka ili isporuke usluga u slučaju više sile.

 

52. Organizator ne preuzima odgovornost za pogrešnu upotrebu naručenih proizvoda.

 

53. Internetske stranice koje su direktno ili indirektno povezane sa internetskom stranicom organizatora, nisu pod nadzorom organizatora te ih kao takav niti ne uređuje. Organizator iz tog razloga ne snosi odgovornost za informacije, koje se nalaze na povezanim internetskim stranicama. Poveznice na internet stranice trećih strana su navedene samo iz praktičnih razloga i organizator ne odgovara za vjerodostojnost i pouzdanost podataka i informacija na tim stranicama.

 

17. Nagradne igre na društvenoj mreži Facebook

 

54. Svrha nagradnih igara

a. Svrha nagradnih igara je promicanje organizatora, izvođača, sadržaja i usluga, promicanje prodaje i pribavljanje kontakata.

 

55. Uvjeti za sudjelovanje

a. U nagradnoj igri mogu sudjelovati sve punoljetne fizičke osobe s prebivalištem u Republici Hrvatskoj, koje se slažu s općim uvjetima nagradne igre. Osobe koje su na bilo koji način uključene u izvedbu nagradne igre, ne smiju sudjelovati. Maloljetne osobe (manje od 18 godina) za sudjelovanje trebaju imati prethodnu suglasnost roditelja ili zakonskih skrbnika.

b. Sudjelovanjem u nagradnoj igri smatra se da sudionici prihvaćaju ove opće uvjete sudjelovanja u nagradnoj igri i uvjete objavljene na web stranici www.supercard.com.hr. U slučaju nepotpunih, netočnih ili lažnih informacija, organizator zadržava pravo odbiti sudjelovanje na nagradnoj igri ili ga isključiti iz nagradne igre.

c. U slučaju da sudionik izgubi pravo na nagradu, organizator ili izvođač određuje hoće li nagradu dodijeliti nekome drugome ili ne.

d. U slučaju sumnje na zlouporabu informacija, kršenja pravila i uvjeta sudjelovanja u nagradnoj igri, organizator ili izvođač ima pravo poništiti igru ​​ili isključiti pojedine osobe. Osoba koja pruža pogrešne informacije automatski se isključuje iz nagradne igre i nema pravo na sudjelovanje niti na nagradu.

 

56. Izbor pobjednika

a. Pobjednici će biti izvučeni iz povjerenstva sastavljena od tri člana koji su zaposleni u Tim360 d.o.o.

 

57. Preuzimanje nagrada

a. Nagrade se oporezuju prema Zakonu o porezu na dohodak. Dobitnik je odgovoran za plaćanje poreza na dohodak sukladno Zakonu o porezu na dohodak (ostali računi, uključujući nagrade). Predujam poreza na dohodak obračunava se i oduzima organizator nagradne igre. Dobitnik nagrade dužan je dostaviti porezni broj i podatke o paketima koji prelaze vrijednost 5.000,00kn po Zakonu o porezu na dohodak prije primanja nagrade. Predujam poreza na dohodak plaća pobjednik. Nagrade nisu međusobno zamjenjive za drugu vrstu nagrade, isplative u gotovini ili prenosive na treće strane.

b. Osobe koje su mlađe od 18 godina moraju dostaviti pisanu suglasnost roditelja ili zakonskog skrbnika organizatoru za prihvaćanje nagrade, istodobno s dostavom podataka iz stavka 3. ovoga članka i najkasnije do primitka nagrade.

 

58. Najava nagradnih igara

a. Tijekom vremena korištenja, dobitnika nagrade se može fotografirati. Pobjednik izričito ovlašćuje objavljivanje fotografija bez ikakvog zahtjeva za naknadu štete.

b. Svi pobjednici izričito dopuštaju objavljivanje svojih fotografija, imena i prezimena na web stranici, Facebook stranici ili drugim medijima nagradne igre ili kviza, za koje ne mogu tražiti nikakvu štetu od organizatora ili izvođača.

 

59. Ostale odredbe

a. Organizator i izvođač ni u kojem slučaju nisu odgovorni za nepotpune suradnje, greške podataka prilikom ulaska u nagradni natječaj ili suradnju s lažnim podacima.

b. Sudjelovanje u natjecanju, akvizicije i preuzimanja nagrada uvjetovana su ispunjenjem svih uvjeta za suradnju.

c. Organizator i izvođač koji sudjeluje u nagradnom natječaju nisu odgovorni za bilo kakvu štetu koja proizlazi iz nagrada ili od nagrada, putnih troškova nastalih pri prijemu ili korištenju nagrade ili slično. U slučaju okolnosti koje organizator ne može utjecati (više sile), može otkazati nagradnu igru . Organizator mora obavijestiti sudionike putem Facebooka ili e-mailom. U tom slučaju, organizator nije odgovoran za štetu nastalu sudionicima.

d. Organizator zadržava pravo izmjene pravila, ako to zahtijevaju uzroci tehničke ili komercijalne prirode ili razloge javnosti. O svim promjenama i novostima nagradne igre bit će obaviješteni od strane organizatora i sudionika natječaja na njihovim web stranicama i Facebook stranici. Za dodatne informacije, zainteresirana osoba također može pisati na [email protected] Odluka organizatora o svim pitanjima koja se odnose na nagradu ili primjenu ovih pravila je konačna i valjana za sve sudionike.

 

60. Nagradna igra „SuperCard poklon kartica svih želja“ objavljena je 20. prosinca 2018. na Facebook stranici SelectBox Hrvatska. Prva kartica dijeli se 21. prosinca 2018. godine. U nagradnoj igri se svakim radnim danom do kraja 2018. godine (s iznimkom od 24.12.2018. i 31.12.2018. kada se dodjeljuje kartica u iznosu od 500kn) izvlači dobitnik SuperCard kartice u vrijednosti od 100kn. U izvlačenju za karticu od 100kn mogu sudjelovati svi oni koji prate našu Facebook stranicu SelectBox Hrvatska, u komentaru navedu osobu koju bi odveli na kuhano vino i koji objavu javno podijele na svom Facebook profilu. Izvlačenje se odvija svakim radnim danom u 15:00h. Dodatne nagrade u vrijednosti od 500kn bit će izvučene 24. i 31.12.2018. u 12:00h, a sudjeluju svi oni koji su od početka nagradne igre (20. prosinca 2018.) uredno ispunili sve uvjete za sudjelovanje.

 

61. Korištenje osobnih podataka

a. Organizator i izvođač će sve osobne podatke pažljivo zaštititi u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka (AZOP-1) (ur. L. RS broj 94/2007 UPB1) i Zakonom o elektroničkim komunikacijama (ur. L. RS br 13/2007-UPB1, 110/2009).

b. Organizator i davatelj usluga, kao kontrolor podataka, koriste osobne podatke dobivene od sudionika, neovisno i po vlastitom nahođenju, samo u sljedeće svrhe:

izvedbu nagradne igre u svim aspektima;
obavještavanje dobitnika nagrada o rezultatima crtanja nagradnih igara;
najava nagrada pobjednika na web stranici natječaja;
Objavljivanje pobjednika u e-porukama koje će biti poslane kako bi obavijestili sve            sudionike;
statistička i tržišna analiza i segmentacija sudionika;
provođenje izravnih marketinških kampanja;
slanje dnevnih biltena putem e-maila;
slanje dnevnih pogodnosti putem e-pošte;
slanje e-pošte s ponudama, vijestima, kampanjama i pogodnostima.

c. Organizator i operator osobnih podataka dobivenih u svakom slučaju neće biti proslijeđeni ili otkriveni ​trećim stranama.

d. Prikupljeni osobni podaci čuvaju se do otkazivanja zadržavanja osobnih podataka sudionika.

e. Za odustajanje od pohrane osobnih podataka od strane organizatora ili sudjelovanje izvođača možete komunicirati putem pismene obavijesti na adresu organizatora ili putem e-maila na [email protected]

f. Odustajanje od pohrane osobnih podataka rezultira brisanjem osobnih podataka sudionika od strane organizatora i/ili izvođača radova.

g. Kontrolor podataka mora, na korisnikov zahtjev, surađivati:

provjeriti da li se osobni podaci koji se odnose na njega obrađuju ili ne;
omogućiti korisniku pristup njegovim osobnim podacima;
pružiti prikaz osobnih podataka koji se odnose na njega;
pružiti informacije o metodama obrade osobnih podataka;
brisanje njegovih osobnih podataka.

 

62. Pritužbe

a. Sve pritužbe i reklamacije rješava organizator. U slučaju utemeljenih pritužbi, organizator se obvezuje ukloniti ih u najkraćem mogućem roku i obavijestiti sudionike ili, ako je potrebno, druge sudionike.

 

16. Završne odredbe

 

63. Opća pravila i uvjeti stupaju na snagu dana 01.12.2018. ili od dana objave. Društvo zadržava pravo da u bilo kojem trenutku, bez prethodne najave, može izmijeniti sadašnje uvjete poslovanja.

 

64. Organizator posluje u skladu sa postojećim zakonom o zaštiti potrošača. Organizator se uvijek trudi ispunjavati svoju dužnost, uspostaviti učinkovit sistem obrade pritužbi i odrediti osobu koju, u slučaju problema, kupac može kontaktirati putem telefona ili na e-mail adresu. Prigovor se može podnijeti u pisanom obliku ili putem e-maila na [email protected]

 

65. Organizator je svjestan, da je značenje potrošačkog spora u odnosu na ekonomsku vrijednost zahtjeva i drugih troškova samog spora nesrazmjeran. Iz tog razloga se organizator trudi riješiti sve možebitne sporove mirnim putem. U slučaju da to nije moguće za sve sporove je nadležan sud u Zagrebu.

 

66. Ovi uvjeti stupaju na snagu od 01.12.2018. i vrijede do opoziva.